دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

قیمت کاغذدیواری

قیمت کاغذدیواری



تا به حال دیدید 1 طرح کاغذ دیواری قیمت های مختلفی دارد ؟

ممکن است همان طرح در البوم های مختلف به شما ارایه شود ولی با اختلاف قیمت متنوع

علت قیمت کاغذدیواری ممکن دلایل مختلفی داشته باشد از جمله آنها به موارد ذیل اشاره میتوان کرد:

۱-جنس کاغذدیواری ۲- کشور سازنده کاغذ دیواری ۳ -طرح و طراح کاغذدیواری ۴-سایز کاغذ دیواری ۵- قابلیت های کاغذدیواری ۶- کرایه خمل....و غیره

۳مورد اول بیشترین تاثیر گذاری را دارا هستن> که توضیح در هر بخش ضمیمه سایت موجود میباشد و ما دوباره خلاصه ای خدمتتان ارایه میدهیم


-۱جنس کاغذدیواری


جنس کاغذدیواری از چندین نوع مختلف که شامل پوششها میباشد ساخته شده

اکثر کاغذهای موجود در بازار چند لایه اند که روکش رویی و زیرین دارای جنس های مختلف {پارچه.کاغذ در هم تنیده.pvc.ونیل. غیره} با قابلیت های مختلف {شستشو.عایق صوت .حرارت.زلزله...} که همه این قابلیت ها به متریال استفاده شده بستگی دارند

کاغذهای 1 لایه عموما جنس پشت و روی کاغذ از 1 نوع است و حالت نازک تری دارند {جنس و وزن کمتری برای سازنده}از جمله انها کاغذهای 2بار مصرف میباشند که بعد از نصب میتوان برای مکان دیگری هم استفاده شوند

سهولت در نصب وزیبایی کاغذ دیواری و مشخص نبودن درزهای کاغذ از جمله موارد کیفیت مطلوب جنس کاغذ دیواری میباشد

همه این ها علت به تفاوت قیمت در کاغذدیواری حتی کاغذهای مشابه شکلی میشوند

جنس کاغذ جدای از طرح قیمت مختلفی دارد


2-کشورسازنده کاغذدیواری



از جمله موارد تاثیرگذار بعدی کشور سازنده میبباشد

برای مثال میتوان گفت اکثر کاغذهای چینی {pvc}تا رنج قیمت 100هزارتومان قیمت دارند

کشور های اروپایی معمولا بالاترین قیمت را دارا هستن این علت رو بعضی از همکاران برند بودن. ثبت طرح و خاص بودنبودن انها .و کمیاب بودن اشاره میکنن

برخلاف آن کشورهای اسیایی هیچ گونه تعهدی در طرح و کپی کردن ندارند

سایر موارد مثل واردات باعث بالا پایین کردن قیمت کاغذ از کشور های مختلف را داراست

قیمتگذار اصلی وارد کننده است که به نصبت هزینه های واردات انبار و انبار داری ...سرمایه تلف شده قیمت گذاری پایه را انجام میدهد


۳-طرح و طراح کاغذدیواری




مثل همه شغلها و اجناس دیگر کاغذدیواری هم طرح های مختلفی دارد

خیلی قدیمی؛تکراری؛جدید؛خاص؛کلاسیک؛اسپرت؛هندسی؛داماس؛..... این موارد ممکن است توسط 1 طراح خاص ارایه شود که شما باید هزینه آن را در خرید کاغذبپردازید

تعدادی از برندهای کاغذ به اسم خود طراح میباشند که بیشتر شامل طراح های اروپایی و آمریکایی میباشند وثبت شده هستند

که باز در کشور های اسیایی مثل چین شما بیشتر پول جنس کاغذدیواری را پرداخت میکنید و نه طرح و نه طراح{البته شامل اجناس کلی ای که در بازار ایران یافت میشوند است}

نوع طرح کاغذ دیواری نیز از عوامل تاثبر گذار در مشخص نبودن درزهای کاغذ دیواری است

پیمان حاجتی

دکوراسیون کارشیو

اصفهان ؛هشت بهشت غربی حدفاصل گلزار و ملک نبش کوچه 13

تماس :09138375530

دفتر :32736601



موضوعات: ديوار و سقف {کاغذ ديواري.رنگ...},
برچسب ها: کاغذدیواری , قیمت کاغذدیواری , اصفهان , قیمت ,
[ بازدید : 822 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 26 فروردين 1396 ] [ 12:45 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

نقش رنگ ها در تبلیغات و تحریک مشتریان


بازاریابان و طراحان گرافیک از مدت‌ها پیش می‌دانستند که برخی رنگ‌ها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمده‌ای در موفقیت کمپین‌های بازاریابی بازی می‌کنند. در ادامه به معرفی فهرستی شامل 10 رنگ مختلف می‌پردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک می‌کند هم اشاره می‌کنیم:


1- قرمز


قرمز، رنگی حاکی از قدرت است. این رنگ جلب توجه مردم را کرده و این توجه را حفظ می‌کند و به همین دلیل به‌عنوان مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رنگ‌ها برای فعالیت‌های بازاریابی و افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود.



2- آبی


زمانی که می‌خواهید به‌عنوان یک فرد یا برند قابل‌اعتماد و با حس و حال در نظر گرفته شوید، خانواده رنگ‌های آبی یکی از گزینه‌های مناسب برای شما در نظر گرفته می‌شود. برای کسب بهترین نتیجه خانواده رنگ‌های آبی را با رنگ‌های مکمل دیگر ترکیب کنید.



3- صورتی


در حال رقابت برای جلب‌توجه جمعیت بانوان جوان هستید؟ در صورت استفاده از رنگ‌های صورتی اشتباهی را مرتکب نشده‌اید. این رنگ جالب و جذاب، دارای زوائد و تزئینات و همچنین خانومانه است.


4- زرد


زرد، رنگی پرقدرت است، اما درعین‌حال خطرناک‌ترین سایه در بین رنگ‌های مختلف است. از زرد برای دستور دادن به مخاطبین برای توجه کردن به خودتان استفاده کنید و به آن‌ها اجازه دهید به‌خوبی بدانند که از توانایی‌های خود اطمینان دارید.


5- سبز


سبز، رنگی همه‌کاره و گرم و دعوت‌کننده است و احساسی فوق‌العاده خوب و عالی به مشتریان منتقل می‌کند. در ثانی اینکه نشانگر صحت و سلامتی، محیط طبیعی و حسن نیت است. در پایان اینکه، سبز، رنگ پول است، بنابراین ایجادکننده افکاری ناشی و مملو از ثروت است.


6- بنفش


بنفش، یک رنگ سلطنتی است که برای انتقال احساسی سرشار از ظرافت اعتبار به محتوای بازاریابی شما مناسب است.



7- طلایی


رنگ طلایی به همین ترتیب نشان‌دهنده ظرافت و اعتبار است، اما عنصری از قدرت را به محتوای شما اضافه می‌کند که بنفش قدرت رقابت با آن را ندارد. در ترکیب سبز یا بنفش، رنگ طلایی، رنگی قدرتمند است که نشان‌دهنده ثروت و شجره و تبار شماست.



8- نارنجی


نارنجی، رنگی سرشار از انرژی است که ویژگی‌های قدرتمندی حاکی از جلب‌توجه دارد، سرگرم‌کننده و خنک بوده و به مشتریان احساسی ناشی از سروکار داشتن با یک شرکت بسیار پیشرفته و مدرن را می‌دهد.



9- قهوه‌ای


قهوه‌ای خاکی به‌عنوان رنگی برای آرامش شناخته می‌شود که حسی از آرامش و تمدد اعصاب را به مشتریان انتقال می‌دهد.



10- سیاه


رنگ مشکی، یک رنگ همه‌کاره دیگر است. این رنگ می‌تواند به‌عنوان رنگی مدرن و یا سنتی، هیجان‌انگیز و یا آرامش‌بخش در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از آن به‌عنوان یک رنگ متضاد، به هر حس و حالی که قصد انتقال دادن آن را داشته باشید، حسی درام گونه را اضافه می‌کند.



دکوراسیون کارشیو


طراحی فروش اجرا

نشانی:اصفهان خیابان بزرگمهر هشت بهشت غربی حدفاصل گلزار و ملک نبش کوچه ۱۳

تلفن تماس:

09138375530

32736601_031



موضوعات: ديوار و سقف {کاغذ ديواري.رنگ...},
برچسب ها: رنگ , تاثیر , تبلیغات ,
[ بازدید : 968 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 3 خرداد 1395 ] [ 17:27 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]