دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

دانستنی های قبل از خرید پارکت( کفپوش لمینت)

دانستنی های قبل از خرید پارکت( کفپوش لمینت)


۱ – انتخاب برند مناسب : پارکت ها در برند ها و کشورهای مختلف تولید میشوند که برخی از پارکت ها با توجه به اینکه برندهای اروپائی دارد ولی در کشورهای دیگر تولید میشوند و این مسئله با این که حائز اهمیت میباشد ولی مسئله ای که بیشتر قابل توجه است اصالت و داشتن استاندارد های روز دنیا میباشد .

۲ – تعیین مقدار تردد و استهلاک پارکت : میزان تردد بر روی پارکت در مکانهای مختلف و نحوه استفاده از آن متفاوت میباشد . مثلا از پارکتی که با استاندارد هایی تولید شده که مناسب یک محل مسکونی میباشد نمیتوان برای مدت طولانی در یک محل تجاری استفاده نمود البته منظور از مدت طولانی سالهای زیاد میباشد .
معمولا پارکت ها را با استاندارد AC مقایسه میشوند که مدل مسکونی آن AC 3 که از مقاومت نسبتا کمتری نسبت به استانداردهای بالاتر آن دارد البته پارکت با این استاندارد میتواند در یک منزل مسکونی ده الی بیست سال عمر کند که البته باید در نگهداری از آن مقداری سلیقه به کار برد .

دیگر مدل پارکت که معمولا برای اماکن اداری و دفتر کار استفاده میگردد AC 4 میباشد که از مقاومت بیشتر کلیک و لایه لمینت برخوردار میباشد البته از این نوع پارکت در منازل مسکونی میتوان استفاده نمود و با خیال آسوده تر از آن استفاده نمود .
مدل دیگر پارکت ها AC 5 میباشد که از مقاومت بیشتری نسبت به بقیه مدلها برخوردار میباشد که معمولا در ضخامت های ۱۲ میلیمتر به بازار عرضه میگردند و با توجه به مقاومت لایه لمنیت , مغزی اچ دی اف با دانسیته بالاتر و کلیک های بسیار قوی قابل استفاده حتی در اماکن ورزشی میباشد .

۳ – انتخاب طرح و رنگ پارکت : برای انتخاب رنگ و طرح پارکت باید نکات فراوانی را در نظر گرفت که شامل رنگ مبلمان , رنگ فرشها , رنگ و طرح دیوار ها , متراژ محل مورد نظر , مقدار نور , زاویه نور و مقدار اساس موجود در منزل حائز اهمیت میباشد که باید به همه آنها توجه نمود البته برخی از آنها به بقیه ارجعیت دارند.

برای مثال در صورتی که فرش هایی با زمینه رنگ روشن استفاده مینمایید نباید از پارکت رنگ روشن استفاده نمایید به این دلیل که جلوه هر دو آنها را از بین میبرد و یا در مواردی که منزلی شلوغ و پر از اساسیه دارید نمیتوانید از طرحهای شلوغ پارکت که کنتراست بین رنگهای آن زیاد باشد استفاده نمایید و باید از طرح هایی که اختلاف بین رنگها کم میباشد و یکدست تر به نظر میرسد استفاده نمایید و در مواردی که نور کافی ندارید از رنگهای روشنتر استفاده نمایید.

البته لازم به ذکر است کف منزل نقش بسزایی در تامین نور نداشته و کمتر از ۱۰% مربوط به کف می باشد و لازم به ذکر است رنگهای تیره پارکت نمایی جذابتر و دلنشین تر برای شما به ارمغان می آورد


دکوراسیون کارشیو


طراحی فروش اجرا

نشانی:اصفهان خیابان بزرگمهر هشت بهشت غربی حدفاصل گلزار و ملک نبش کوچه ۱۳

تلفن تماس:

09138375530

32736601_031


[ بازدید : 659 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]

[ ] [ ] [ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]