دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

ایجاد محیط گـرم و دلچسب در خانه

شش قانون اساسی دکوراسیون برای ایجاد محیط گـرم و دلچسب در خانه


 شش قانون اساسی دکوراسیون برای ایجاد  محیط گـرم و دلچسب در خانه

حتماً برایتان پیش آمده که یک روز از خواب بیدار شوید و احساس کنید، چقدر از خانه و محل زندگی تان خسته شده اید و با خود بگویید: ای کاش به خانه جدیدی می رفتم. عملاً تحقق این آرزو امکان پذیر نخواهد بود اما راه حل آن بسیار آسان است. می توانید با چند تغییر ساده محیط خانه خود را گرم تر و دلچسب تر کنید. به طور مثال:

● رومیزی هایی با رنگ های شاد وگرم

میزهای سفید و شیشه ای اغلب، خانه را سرد و بی روح می سازند. بنابراین چنانچه شما میزهای کوچک و بزرگ خود را با رومیزی هایی با رنگ های قرمز، آبی، زرد و قهوه ای یا ترکیبی از آنها تزئین کنید، ظاهر خانه خود را گرمتر کرده اید.

برای این منظور رومیزی های آینه کاری و چهل تکه را می توانید بدون صرف هزینه زیادی خودتان تهیه کنید.

همچنین رومیزی های قلم کار و سنتی خودمان نیز بسیار متنوع و شادند البته می توانید به سراغ صندوق مادر بزرگ ها هم بروید، چرا که معمولاً چیزهای قدیمی زیبا و جالبی در میان آنها پیدا می شود.

● شمع های تزیینی

همان طور که می دانید، شمع های زیبا و تزیینی در گوشه و کنار خانه شکل شیک و زیبایی به دکور خانه شما می بخشند. می توانید از شمع های ارزان قیمت استفاده کنید و یا با خرید پارافین و یک کتاب راهنمای شمع سازی به راحتی خودتان در منزل شمع های تزیینی زیبایی تهیه کنید، آنها را در شمعدان های فانتزی گذاشته و هنگام صرف شام با همسرتان، شمع روشن کرده و محیط شاعرانه تری ایجاد کنید. ضمناً استفاده از چند قطره اسانس در تهیه شمع ها هم می تواند هوای خانه تان را خوشبو کند و هم بوی ماندگی و نا را از بین ببرد.

● تابلوهای شاد

به خاطر داشته باشید که دیوارهای سفید و لخت، محیط سرد و بی روحی برای خانه ایجاد خواهد کرد، بنابراین نصب چند تابلوی هنری زیبا با قاب هایی که با دکور منزلتان هماهنگی دارد، می تواند بسیار مؤثر باشد . چنانچه توانایی خرید دارید، می توانید از تابلوهای رنگ روغن هنرمندان خریداری کنید و در غیر این صورت می توانید در هر زمینه ای که هنری دارید، تابلوهای گل چینی، تابلوهایی از کار دست خودتان چون پولک دوزی، سرمه دوزی و غیره تهیه کنید، ضمناً قاب کردن پارچه های چهل تکه هم کارهنری زیبایی خواهد شد. در نهایت در صورت نبود امکان می توانید عکس خانوادگی خود چون عکس عروسی و یا تصویر زیبایی از فرزندتان را بزرگ کنید آن را قاب گرفته و به دیوار نصب کنید.

از راههای پیشنهادی دیگر، خشک کردن گل برای تهیه تابلو است. شما می توانید به راحتی با چیدن گل های زیبایی که در طبیعت می بینید و خشک کردن آنها در لای کتاب، آنها را روی مقوای تیره و یا پارچه مخمل سیاهی قرار دهید و با یک قاب شیشه ای کار زیبایی تهیه کنید. البته در مواردی از خشک کردن پروانه ها هم استفاده شده که البته از جانب طرفداران حیوانات شدیداً مورد انتقاد قرار گرفته است.

● میز عکس

از کارهای جالب دیگری که می توان به آن اشاره کرد، تهیه یک میز یا اختصاص هر چیز مورد نظر در منزل برای قرار دادن عکس های خاطره انگیز از خانواده تان است. تنها کافی است به سراغ آلبوم عکسهای تان بروید و چند عکس زیبا مثل عروسی ها، تولد ها و سالگرد ها را دست چین کنید و برایشان قاب تهیه کنید و پس از انداختن یک رومیزی زیبا و متناسب با قاب ها آنها را روی میز موردنظرتان قرار دهید تا همه از زنده شدن خاطرات و لحظه های شیرین زندگی شما لذت ببرند.

● شش قانون اساسی دکوراسیون

خانه همان جایی است که وقتی قرار است به آن برگردیم، همه اجزایش آدم را به سمت خودش می کشد. قطعاً یکی از این اجزایی که آدم را به سمت خانه اش می کشد، سلیقه ای است که در چیدمان اجزای خانه به کار رفته است. این چند قدم را بردارید تا به یک دکوراسیون مطلوب و در عین حال شخصی دست پیدا کنید.

۱) از نصب تابلوهای کوچک روی دیوارهای بزرگ اجتناب کنید. با این کار هم از ارزش اثر هنری کم می شود و هم دیوار خانه کوچک به نظر می رسد. تابلوهای هنری باید دو سوم پهنای دیوار را پوشش دهند تا بشود آنها را یک عنصر دکوراتیو به حساب آورد.

۲) اگر می خواهید دیوارهای اتاق تان مرتفع به نظر بیاید، از چندین تابلوی عمودی در کنار هم استفاده کنید. اگر دوست دارید دیوارهای اتاق تان پهن و طولانی به نظر آید، چندین تابلوی افقی را در کنار هم قرار دهید .

۳) قبل از انجام رنگ آمیزی نهایی، از علاقه تان به رنگ مورد نظر مطمئن شوید. شاید بد نباشد که آن را در جای کوچکی امتحان کنید و زمانی که از شدت روشنی، تیرگی و یا درخشندگی رنگ اطمینان حاصل کردید، آن را برای کل دیوارها به کار ببرید. بهتر است امتحان رنگ را در زیر همان نوری انجام دهید که بیشترین زمان را با آن سپری می کنید .

۴) نورها می توانند روی رنگ ها تأثیر بگذارند. برای مثال، نورهای زرد مقداری گرما و زردی به رنگ اضافه می کنند. در مقابل، نورهای سفید، باعث اضافه شدن کمی رنگ آبی به دیگر رنگ ها می شوند .

۵) استفاده از تابلوهای نقاشی به هماهنگی و زیبایی خانه بسیار کمک می کند، ولی به هنگام نصب این تابلوها باید در نظر داشته باشید که در ارتفاعی بالاتر و یا پایین تر از حد تعریف شده قرار نگیرند. حد تعریف شده نصب تابلوها درحقیقت همان میانگین قد افراد بزرگسال خانواده است، یعنی در فاصله ای مابین ۱۵۸ تا ۱۷۰ سانتی متر از کف زمین. اگر قصد دارید مجموعه ای از تابلوها را روی دیوار به نمایش گذارید، می توانید این دامنه را به ۱۳۰ تا ۱۸۵ سانتی متر گسترش دهید .

۶) اگر می خواهید اتاق ها بزرگ تر از حد واقعی به نظر برسند، از رنگ های روشن و درخشنده استفاده کنید. برعکس، اگر فضای وسیعی در اختیار دارید و می خواهید که کوچکتر به نظر برسد، رنگ های تیره به کار ببرید .


دکوراسیون کارشیو

طراحی , فروش, اجرا
نشانی:اصفهان , خیابان بزرگمهر , هشت بهشت غربی , حدفاصل گلزار و ملک , نبش کوچه ۱۳
تلفن تماس:
09138375530

32736601_031


موضوعات: دکوراسیون و چیدمان,
[ بازدید : 343 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 22 شهريور 1394 ] [ 19:57 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]