دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

اشتباهات دکوراسیونی

اشتباهات دکوراسیونی

فضاهای مخفی

هر قدر هم خانه تان به روز و با امکانات و وسایل مطابق مد روز باشد تا وقتی از شلخته بازی دست برندارید هیچ کدام از دکورهای تان به چشم نمی آید. بزرگ ترین اشتباهی که این روزها مردم در خانه های کوچک گرفتارش هستند تلنبار کردن وسایلی است که فکر می کنند به اندازه کافی دیده نمی شوند. یک صندلی بچه پنهان پشت مبل ها یا میز اتوی باز شده در اتاق خواب، خانه تان را برای همیشه در ذهن دیگران بد جلوه می دهد.

راه حل


با این بهانه که فضای خانه کوچک است و دیگر خانه ها مانند سابق نیستند خودتان را گول نزنید. هر خانه کوچکی را هم می شود با کمی ایده و برنامه سر و سامان داد. یک راه این است که از فضای خالی و دور از انتظار برای جا دادن وسایلی که زیر دست و پا هستند جای مناسبی درست کنید. فقط کافی است یا خودتان ایده به خرج دهید یا موضوع را با یک طراح دکوراسیون داخلی در میان بگذارید.

اتاق خواب


کاتالوگ های تبلیغاتی دکوراسیون های داخلی بسیار زیبا و چشم نواز هستند؛ فضای داخلی خانه هایی که هر گوشه از آنها به دقت و با وسواس خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. در این کاتالوگ ها انتخاب رنگ ها هوشمندانه و با هماهنگی عجیبی اتفاق افتاده است اما ماجرا این است که زندگی واقعی این طور نیست. این روزها دیگر کسی واقعا به فکر ست کردن همه اسباب و اثاثیه خانه نیست. شاید باورتان نشود اما دیگر یک رنگ بودن همه لوازم خانه باب نیست و این عکس هایی هم که می بینید فقط برای تبلیغات است!

راه حل


این روزها دیگر طراحان داخلی به این نتیجه رسیده اند که هماهنگ بودن همه رنگ های اتاق خواب یا سالن نشیمن خانه فقط باعث کسالت صاحبش می شود. آنها معتقدند طراحی اتاق باید طوری باشد که با چشم گرداندن در آن به هر وسیله تازه ای با خصوصیات تازه خیره شد. البته همخوانی رنگ ها و نسبت اشیا با هم خودش داستانی است اما باید لوازم اتاق طوری باشد که رنگ آنها چشم کنجکاو را به سمت خودش بکشاند نه اینکه به هر جا نگاه می کنید فقط یک رنگ ببینید!

نور


زمانی فقط لامپ های 100 واتی در بازار موجود بود و در نهایت لامپ های شمعی و اشکی اما حالا انواع و اقسام لامپ های کم مصرف به بازار آمده باظرفیت های متفاوت و استفاده از آنها هم که توصیه اکید است. اما مساله اشتباه اینجاست که ما عادت کرده ایم برای همه قسمت های خانه از یک نوع روشنایی استفاده کنیم. ما همان روشنایی را در اتاق خواب داریم که در آشپزخانه مان است در حالی که روشنایی خانه باید متناسب با فضا و میزان کاربرد آنجا در روز و شب با هم متفاوت باشد.

راه حل


برای همه قسمت های خانه از یک نوع لامپ استفاده نکنید. درک این موضوع که برای هر قسمتی از چند لامپ و با چه توانی استفاده شود یا اینکه کدام لوستر برای کدام ناحیه مناسب تر است از آن مسائلی است که هم پای رسیدن به تیر و تخته های خانه باید به آن توجه شود. یادتان باشد هر قسمت خانه می تواند برای خودش طراحی خاصی داشته باشد؛ مثلا آشپزخانه نورش را از زیر کابینت ها بگیرد و پذیرایی از آباژور پایه بلند زمینی.

چیدمان مبل


یکی از بزرگ ترین اشتباه های ما ایرانی ها در چیدن خانه های مان مربوط به مبل هاست. معلوم نیست کدام قانون نانوشته ای گفته که مبل ها باید در کنار دیوارها باشند و در گوشه های اتاق جای بگیرند. در باور ما مبل ها با هر ظاهر و طراحی خاصی برای چیده شدن در کناره دیوارها ساخته شده اند در حالی که این کار اشتباه بزرگ چیدمان منزل است. کنار چیدن مبل هاظاهر خانه را شبیه یک جعبه بزرگ می کند. خانه هایی که مبل های شان کنار دیوار قرار دارند بیش از اندازه رسمی هستند. مبل ها قرار است راحتی خانه را همراه داشته باشند نه اینکه بدتر راحتی را از آن بگیرند.

راه حل


سعی کنید تا جایی که می توانید مبل ها و باقی وسایل خانه را از دیوارها جدا و به مرکز اتاق نزدیک کنید. از بیرون آوردن مبل ها نترسید. باور داشته باشید گاهی فضای پشت مبل ها هم می تواند کلی کارساز و مفید باشد؛ مثلا با گذاشتن یک میز ساده چوبی پشت کاناپه اصلی خانه هم از فضا درست استفاده می کنید و هم شکل و شمایل خانه را تغییر می دهید.

فرش


ما ایرانی ها برای فرش های مان احترام خاصی قائل هستیم. اینکه زیاد پاخور نباشند و پایه مبل ها هم زیاد روی شان فشار نیاورد از آن ماجراهایی است که در زمان چیدمان منزل اعصاب صاحبخانه را حسابی به بازی می گیرد. اما مساله این است که فرشی که وسط اتاق افتاده در نگاه طراحان داخلی یک خط قرمز اساسی است. فرش هایی که بی هوا در وسط سالن پهن شده باشند، حس شلختگی و بی نظمی را القا می کنند و در طراحی داخلی یک اشتباه بزرگ به حساب می آیند.

راه حل


روش درست پهن کردن فرش در خانه ها این است که فرش طوری در بین فضای مبلمان خانه و باقی لوازم محصور شده باشد که پایه همه آنها به نحوی قسمتی از آن را بگیرد. طراحی دکوری درست است که در آن فرش درست در مقابل اجزای اصلی محیط قرار داشته باشد. با این حساب اگر دل تان برای فرش های دستبافت می سوزد بهتر است آنها را جمع کنید و سراغ محصولات دیگر بروید؛ این طوری هم فرش گران قیمت تان سالم می ماند و هم خانه تان زیباتر می شود.

تابلوها


زمان اسباب کشی یکی از مهم ترین بخش های همفکری اعضای خانواده زمانی است که باید تابلوها روی دیوار نصب شوند. تازه آنجاست که نظر دادن ها شروع می شود و داستان بالا می گیرد؛ بالاتر ببر، بالا، چرا این قدر پایین آوردی و. . . . بعد از کشمکش بزرگ هم تابلو جایی نزدیک به سقف خانه کوبیده می شود و ماجرا به اتمام می رسد؛ جایی که باید گردن ها را بالا کشید و اثر هنری فاخر را دید؛ این همان اشتباه بزرگ است.

راه حل


مناسب ترین مکان برای نصب تابلوها مکانی است که برای دیدن آن لازم نباشد زاویه قایم گردن تغییر کند و سر برای تماشای آن به بالا متمایل شود. برای چسباندن تابلوهای بزرگ قاعده خاصی وجود دارد؛ اینکه به فاصله بین سقف و چهارچوب درها دقت کنید. در نصب تابلوهای بزرگ فاصله تابلو با سقف باید برابر با فاصله سقف تا درها باشد. اگر هم می خواهید تابلو را بالای کاناپه نصب کنید حواس تان باشد که انتهای تابلو با کاناپه 15 سانتی متر فاصله داشته باشد.


دکوراسیون کارشیو

طراحی , فروش, اجرا
نشانی:اصفهان , خیابان بزرگمهر , هشت بهشت غربی , حدفاصل گلزار و ملک , نبش کوچه ۱۳
تلفن تماس:
09138375530

32736601_031


موضوعات: دکوراسیون و چیدمان,
[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 22 شهريور 1394 ] [ 21:18 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]