دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

قیمت کاغذ دیواری در اصفهان

قیمت کاغذ دیواری در اصفهان

کاغذ دیواری های موجود در بازار آنقدر زیاد و متنوع است که گاهی اوقات برای انتخاب و خرید آن سردرگم می شویم. مسلما یکی از پارامترهای انتخاب کاغذ دیواری قیمت آن است. اگر بودجه خاصی برای خرید کاغذ دیواری در نظر دارید، آسانتر می توانید کاغذ دیواری را انتخاب کنید.


کاغذ دیواری های ایرانی ارزانترین کاغذ دیواری های موجود در بازار هستند. البته کاغذ دیواری های چینی هم ارزان هستند. کاغذ دیواری های ساخت ترکیه و کشورهای اروپایی گرانتر هستند. کاغذ دیواری های ساخت کره جنوبی به این دلیل که ابعاد بزرگتری نسبت به سایر کاغذ ها دارند، هر مترمربع آنها ارزانتر از کاغذ های اروپایی و بعضا کاغذ دیواریهای چینی است. به خاطر داشته باشید که کاغذ دیواری های مخملی در حال حاضر گرانترین کاغذ دیوای های موجود در بازار هستند. کاغذ دیواری های موجود در یک آلبوم کاغذ دیواری قیمت یکسانی دارند. در واقع آنچه در تعیین قیمت تاثیرگذار است، کیفیت کاغذ دیواری و کشور سازنده است. طرح های متنوعی که در یک آلبوم قرار دارند، قیمت یکسان دارند.

قیمت کاغذ دیواری بر حسب رول گفته می شود. ولی از آنجا که ابعاد رول های کاغذ دیواری با هم فرق می کند، بهتر است خود شما قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری را حساب کنید و سپس با هم مقایسه کنید.


محاسبه قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری:
1- قیمت یک رول کاغذ دیواری مورد نظر خود را از فروشنده سوال کنید.
2- از فروشنده سوال کنید که یک رول کاغذ دیواری مورد نظر شما چند متر مربع دیوار را پوشش می دهد.
3- قیمت مترمربع کاغذ دیواری = (تعداد مترمربعی که کاغذ دیواری پوشش می دهد) / (قیمت یک رول کاغذ دیواری)


بنا به افزایش درخواست برای کاغذ دیواری هر روز برند های جدیدتری وارد بازار رقابت میشوند , این رقابت بر سر قیمت هم هست , تا جایی که قیمت کاغذ دیواری به رنگ و حتی پایین تر از آن در برخی برند ها نیز رسیده است .

برای اطلاعات به روز قیمت ها تماس حاصل فرمایید.




دکوراسیون کارشیو

طراحی , فروش, اجرا
نشانی:اصفهان , خیابان بزرگمهر , هشت بهشت غربی , حدفاصل گلزار و ملک , نبش کوچه ۱۳
تلفن تماس:
09138375530

32736601_031




موضوعات: ديوار و سقف {کاغذ ديواري.رنگ...},
برچسب ها: کاغذدیواری , کاغذ دیواری اصفهان , خوب , قیمت , به روز , جدید , مرغوب ,
[ بازدید : 1394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 11 مهر 1394 ] [ 20:38 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

غضنفر1395/4/19 ساعت 20:44
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]