دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

9 نکته طراحی منزل برای مستاجران {خانه های اجاره ای }

اجاره ای

در این مطلب 9 حقیقت در مورد طراحی یك خانه را با شما در میان می‌گذاریم كه دانستن آن برای هر مستاجری كه در خانه‌ای زندگی می‌كند كه متعلق به او نیست یاری دهنده است.
اجاره كردن یك خانه و اجاره‌نشینی می‌تواند كاری لذت‌بخش باشد. در این حالت شما مسئولیت‌های مالك اصلی خانه را در قبال آن ندارید، شما می‌توانید به راحتی از چیزهای موقتی در خانه استفاده كنید، و دلیلی هم ندارد كه نگران وضعیت پشت بام باشید. با این حال اجاره‌نشینی می‌تواند آزاردهنده و كمی ناامیدكننده باشد، چراكه شما نمی‌توانید بر روی ظاهر خانه خود كنترل كامل داشته باشید.

وقتی شما نمی‌توانید دیوارها را رنگ بزنید، برخی از عناصر خانه را تغییر دهید، و یا برخی از كارهایی كه به آن‌ها علاقه دارید را در خانه انجام دهید كمی ناامید و ناراحت می‌شوید. اما در این وضعیت هم می‌توان خانه اجاره‌ای را به گونه‌ای طراحی كرد كه الهام‌بخش، زیبا، كارآمد، و جذاب باشد و همان ظاهری را داشته باشد كه شما به دنبال آن هستید. در این مطلب 9 حقیقت در مورد طراحی یك خانه را با شما در میان می‌گذاریم كه دانستن آن برای هر مستاجری كه در خانه‌ای زندگی می‌كند كه متعلق به او نیست یاری دهنده است.

خواه خانه‌ای كه در آن زندگی می‌كنید اولین آپارتمان اجاره‌ای شما باشد و خواه بیستمین آپارتمان، این حقایق در مورد طراحی را می‌توان در هر خانه اجاره‌ای به كار گرفت و در نتیجه تجربه شما از زندگی در یك خانه اجاره‌ای را لذت‌بخش و جذاب خواهد كرد.

1. استفاده از تابلوهای هنری بزرگ و كاغذ دیواری‌های قابل تعویض برای پوشاندن فضاهای زشتی است كه نمی‌توان آن‌ها را رنگ كرد.

برای كسانی كه عاشق رنگ هستند و دوست دارند هر جا كه زندگی می‌كنند آن‌جا را شبیه خودشان كنند و بر اساس نیازها و سلایق خود طراحی كنند هیچ چیز بدتر از این نیست كه نتوانند خانه‌ اجاره‌ای خود را رنگ كنند. اما به جای پذیرش این نوع محدودیت‌ها، كمی خلاق باشید و از تابلوهای هنری بزرگ (می‌توانید آن‌ها را بخرید یا خودتان دست به كار شده و آن‌ها را بسازید) و حتی كاغذ دیواری‌های قابل تعویض استفاده كنید.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

2. با استفاده از مبلمان هم می‌توانید رنگ را وارد خانه اجاره‌ای خود كنید.

در چنین موقعیتی، این‌كه نمی‌توانید از رنگ در دیوارها و یا سقف خانه اجاره‌ای خود استفاده كنید به این معنی نیست كه دست شما در ایجاد یك پالت رنگی زیبا در فضای خانه بسته است. همان انرژی كه می‌خواهید برای رنگ كردن دیوارها یا سقف صرف كنید در مورد مبلمان به كار ببرید، و یا كمی جسورتر باشید و از پرده‌های رنگی و طرح‌دار استفاده كنید.

هم‌چنین می‌توانید از قالیچه‌های رنگارنگ با طرح‌های فوق‌العاده جذاب استفاده كنید و یا با به كارگیری وسایل تزئینی رنگی كیفیت طراحی خانه اجاره‌ای خود را افزایش دهید. برای این‌كه در نهایت از نظر بصری به فضایی یكدست و یكپارچه دست پیدا كنید بهتر است رنگ‌های مختلف را در قسمت‌های مختلف خانه خود، از بالا تا پایین و از چپ به راست، پخش كنید.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

3. استفاده از گیاهان یكی از بهترین‌ها راه‌ها برای پنهان كردن چیزهایی است كه به آن‌ها علاقه ندارید.

راه‌های زیادی برای پنهان كردن چیزهایی كه در خانه‌های اجاره‌ای به آن‌ها علاقه ندارید وجود دارد، اما هیچ‌كدام از این راه‌ها تاثیرگذارتر و راحت‌تر از قرار دادن گل‌ها و گیاهان در جایی مناسب در خانه نیست. نكته مثبت این است كه گیاهان همیشه حس و حالی سرزنده و غنی به فضای خانه می‌دهند و به هر حال استفاده از آن‌ها ایده خوب و مفیدی است.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

4. استفاده از پرده‌های مناسب حس و حالی كامل و پخته به فضای خانه می‌دهد.

چه از دیوارهای تمام‌سفید خانه اجاره‌ای خود بیزار هستید، و چه آپارتمان شما دارای عنصری معمارانه نیست كه به شما انرژی مثبت بدهد، استفاده از پرده‌های مناسب و زیبا می‌تواند ظاهر كلی اتاق شما را جذاب‌تر كرده و به آن جلوه‌ای شاد و سرزنده بدهد. به تمام جزئیات و عناصر مربوط به پرده توجه كنید؛ مثلا در مورد اندازه پرده می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید كه پرده‌ای كه انتخاب می‌كنید كمی بلندتر و عریض‌تر از چارچوب پنجره باشد تا این عنصر حضوری برجسته و گیرا در اتاق داشته باشد. هم‌چنین استفاده از پرده‌ها راهی بسیار مناسب برای اضافه كردن رنگ و طرح به فضای خانه است.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

5. بر روی وسایلی سرمایه‌گذاری كنید كه می‌توانید آن‌ها را با خود به خانه بعدی ببرید.

كسانی كه در مورد پول خرج كردن در یك خانه اجاره‌ای مردد هستند باید كمی در مورد تفكر خود در این زمینه تجدید نظر كنند. بر روی وسایلی سرمایه‌گذاری كنید كه به آن‌ها علاقه دارید و در ضمن می‌توانید آن‌ها را همراه خود به خانه‌ بعدی ببرید. فقط هنگام انتخاب این وسایل به این نكته توجه كنید كه بهتر است آن‌ها دارای كاركردهای مختلف و سبك انعطاف‌پذیری باشند تا بتوانید از آن‌ها در خانه بعدی خود نیز استفاده كنید.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

6. وجود كفپوش‌های زشت در خانه اجاره‌ای به معنی از بین رفتن طراحی نیست.

نكته‌ای كه در مورد كفپوش‌های بی‌كیفیت و گاهی زشت وجود دارد این است كه درست است كه نمی‌توان آن‌ها را تعویض كرد اما راه‌های بسیار زیادی برای بهبود ظاهر آن‌ها وجود دارد. از استفاده از كفپوش‌های موقت گرفته تا استفاده از قالیچه‌های بزرگ و زیبا، راه‌هایی هستند كه می‌توان كفپوش‌های خانه را تغییر داد. اگر خانه اجاره‌ای شما دارای كفپوش‌های زشت و بی‌كیفیت است اصلا ناامید نشوید، راه‌های گفته شده را امتحان كنید و مطمئن باشید كه این راه‌ها اثربخش و مفید هستند.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

7. انجام برخی از تغییرات بسیار كارامد است، اما این تغییرات را از یاد نبرید.

گاهی اوقات مستاجران اولین كاری كه به سرعت انجام می‌دهند پنهان كردن چیزهایی است كه به آن‌ها علاقه‌ای ندارند. اما باید توجه داشت كه می‌توان برخی از عناصر خانه‌های اجاره‌ای را عوض كرد و یا به جای آن‌ها از عناصر بهتری استفاده كرد. فقط كافی است عناصر اصلی را حفظ كرده تا وقتی می‌خواهید از این خانه نقل مكان كنید آن‌ها را سر جای خوشان بگذارید. البته بهتر است این تغییرات را جایی یادداشت كنید تا از یادتان نروند. از لوسترهای زشت و بی‌كیفیت گرفته تا روكش‌های نامناسب درهای ورودی می‌توان عناصر زیادی را تغییر داد. دوباره تكرار می‌كنیم تغییرات و نحوه نصب عناصر اصلی را از یاد نبرید تا هنگامی ترك این خانه به راحتی بتوانید آن‌ها را سر جای خودشان بگذارید.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

8. استفاده از فضاهای نگهدارنده در هر فضای كوچكی ضروری است.

خواه شما دارای یك كمد كوچك هستید و خواه تعداد زیادی كمد، مدتی طول می‌كشد تا شما بهترین فضا را برای نگهداری از وسایل خود در خانه اجاره‌ای پیدا كنید. این وسایل می‌توانند لباس‌های زمستانی باشند و یا حتی قابلمه و ماهی‌تابه. وقتی تعداد زیادی فضای نگهدارنده در خانه خود ندارید، از راه‌های زیادی برای ایجاد چنین فضاهایی می‌توانید استفاده كنید. این فضاهای نگهدارنده باید به راحتی نصب شوند و بتوانید هنگام نقل مكان از این خانه آن را با خود به خانه بعدی ببرید. اكنون در بازار گزینه‌های زیادی در دسترس شما هستند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنید.

9 نکته برای بهترین طراحی در یک خانه اجاره ای

9. خانه اجاره‌ای خود را بر اساس سلایق خود طراحی كنید.


من بارها با افرادی مواجه شده‌ام كه معتقدند چون خانه‌ای كه در آن زندگی می‌كنند متعلق به آن‌ها نیست، بهتر است هیچ خرجی در آن نكنند و آن را بر اساس سلیقه خود طراحی نكنند. آن‌ها به دنبال ایده‌آلی هستند كه شاید هیچ‌گاه هم به آن دست نیابند. شرایط خانه اجاره‌ای خود را به دقت بسنجید و ببینید كه چه تغییراتی را با توجه به توان مالی‌تان می‌توانید در آن اعمال كنید. سعی كنید فضای زندگی خود را بر اساس نیازها و سلایق خود طراحی كنید، حتی اگر این فضا متعلق به شما نباشد.
منبع : برترین ها


دکوراسیون کارشیو

طراحی فروش اجرا
نشانی:اصفهان خیابان بزرگمهر هشت بهشت غربی حدفاصل گلزار و ملک نبش کوچه ۱۳
تلفن تماس:
09138375530
32736601_031



موضوعات: ديوار و سقف {کاغذ ديواري.رنگ...},دکوراسیون و چیدمان,
[ بازدید : 512 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 مهر 1394 ] [ 16:05 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]