دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

راهنمای آموزش خرید و تعویض مبلمان

قوانینی برای خرید مبلمان جدید :

1- محل قرار گیری مبلمان : برای گام اول باید به مکان قرار دادن مبلمان جدید خود بیاندیشید و متناسب با آن مکان مبلمان خود را تهیه کنید. مثلا شما قصد دارید مبلمان جدید خود را در اتاق نشیمن قرار دهید طبیعی است که در اتاق نشیمن ممکن است شما ساعات طولانی را بر روی مبلمان به تماشای تلویزیون مشغول شوید و یا مشغول خواندن روزنامه و حرف زدن با سایر اعضای خانواده باشید. در این حالت بهتر است مبلمانی راحت با نشیمن نرم مناسب برای ساعات طولانی استفاده شما باشد تا شما را خسته نکند. ضمن اینکه باید توجه بسیاری به اندازه ابعاد مبلمان نسبت به مکان قرار گیری آن داشته باشید زیرا بزرگی و یا کوچک بودن مبلمان می تواند برای شما مشکلات بسیار بزرگی را به وجود آورد.

2- اجسام دکوراتیو: به اجسام دکوراتیو و توجه کنید ممکن است مدل مبلمان جدید شما را مجبور به تغییر تمام تزئینات منزل خود کند که این امر از نظر اقتصادی نمی تواند برای شما خوشایند باشد.

3- پرده و فرش: هیچگاه مبلمان جدید خود را بدون توجه به رنگ و مدل پرده و فرش منزلتان انتخاب نکنید. زیرا پرده و فرش ارتباط بسیار عمیقی با مبلمان برقرار می کنند و عدم هارمونی مناسب بین این سه میتواند خرید شما را با شکستی جدید رو به رو کند.

4- زمان تغییر مبلمان: در هنگام خرید مبلمان جدید به مدت زمان استفاده از مبلمان خود نیز توجه نمایید اگر از آن دسته افرادی هستید که سالیانه و یا هر دو سال یکبار مبلمان خود را تعویض می کنند بهتر است سراغ مبلمان هایی با قیمت کمتر بروید تا راحتتر بتوانید مبلمان خود را تعویض کنید.

5- امکان تعویض روکش مبلمان: در هنگام خرید به قابلیت تعویض روکش مبلمان نیز توجه کنید این امر باعث می شود شما به راحتی بتوانید مبل های خود را شسته و نو گردانید.

6- بدانید چه می خواهید: قبل از اینکه پا به فروشگاه مبلمان بگذارید بهتر است دقیقا بدانید که چه می خواهید زیرا با ورود به فروشگاه و دیدن مبل های متفاوت ممکن است در انتخاب مبل متناسب با دکوراسیون منزلتان سردرگم شوید. برای جلوگیری از این امر می توانید با جستجو در سایت زیبایی خانه و مشاهده مدلهای متنوع مبلمان و یا مشاهده مجلات و ژورنال های مختلف، طرحی از مبلمانی که قصد دارید تهیه کنید در ذهنتان داشته باشید.

امیدوارم این قوانین بتواند برای خرید مبلمان جدید و ایده آل در منزلتان به شما کمک کند.




موضوعات: دکوراسیون و چیدمان,
برچسب ها: مبلمان , آموزش , خرید , قبل از خرید , ست کردن , راهنما ,
[ بازدید : 1086 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 15 بهمن 1394 ] [ 10:53 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]