دفتر فروش و پخش کاغذ دیواری و پارکت کارشیو در اصفهان

فروش انواع کاغذ دیواری ,کفپوش لمینت پارکت ,کفپوش pvc در اصفهان و حومه

تعمیر کردن و تمیز کردن کاغذ دیواری


تمیز کردن و پاکسازی کاغذ دیواری از لکه ها و کثیفی ها یکی از مشکلات مهم در نظافت منزل است، ما در این مطلب بهترین روش های تمیز کردن کاغذدیواری را به شما توضیح می‌دهیم.


برای از بین بردن لکه‌های چربی، کمی آرد ذرت و آب را با هم ترکیب کنید و روی لکه قرار دهید و اجازه دهید تا خشک شود. سپس با یک قلم‌مو یا جاروبرقی پس از یک روز آرد ذرت را از روی آن بردارید. لکه چربی باید از بین رفته باشد.اگر روی سطح کاغذ دیواری خراشیدگی یا کمی پارگی دارید، می‌توانید با رنگ کردن، آن بخش را بپوشانید. البته این روش برای خراش‌های بزرگ کارآمد نیست، اما به خوبی قسمت‌های کوچک را پوشش خواهد داد. به سادگی می‌توانید با استفاده از یک ماژیک که بهترین هماهنگی را با رنگ کاغذ دیواری‌تان دارد و با رنگ‌های مختلف این نواحی را بپوشانید.با استفاده از یک پاک‌کن خمیری مخصوص کارهای هنری لکه‌ها را پاک کنید. البته این روش برای پاک کردن لکه‌های چرب کاربردی نخواهد داشت. همچنین مطمئن شوید تا به طور کامل پاک شود، البته مواظب باشید که حین پاک کردن به کاغذ دیواری آسیبی نرسانید.یک تکه نان کهنه بردارید و از آن مانند یک پاکن استفاده کنید و لکه‌ها را پاک کنید.اضافات رول کاغذ دیواری را در خطوط کناری کمد‌،کابینت‌ها و قفسه‌ها استفاده کنید. این کار راه‌‌حل خوبی برای هدرندادن آنها است. همچنین اطمینان حاصل کنید چند تکه اضافه دردست داشته باشید تا برای تعمیرات کوچک روی دیوار بتوانید از آن استفاده کنید.برای اثر مداد شمعی یا لکه‌های چسبنده، سعی کنید تا جای که می‌توانید اضافات موم را بردارید (با استفاده از یک چاقوی تیز یا قاشق) سپس دولایه دستمال کاغذی روی نقطه مورد نظر قرار داده و با استفاده از اتو به آن حرارت دهید تا نرم شود.برای انواع قابل شستشو کاغذ دیواری، می‌توانید از این محلول پاک‌کننده دست‌ساز استفاده کنید: 1 پیمانه آمونیاک، 1 قاشق چای‌خوری مایع ظرفشویی، 4 لیتر آب. همچنین یک سطل آب با کمی مایع ظرفشویی نیز برای شستشوی آن مناسب خواهد بود. ابتدا روی یک قسمت کوچک از کاغذ دیواری، محلول را آزمایش کنید تا به آن آسیب نرساند، هر محلول شوینده‌ای که می‌خواهید را می‌توانید امتحان کنید.اگر در نواحی درز‌ها قسمتی بالا آمده است، ابتدا زیر آن قسمت را توسط قلم‌مو پاک کنید و گرد و خاک را بزدایید. با یک قلم‌موی نقاشی کوچک، چسب مخصوص کاغذ دیواری را در میان درز بزنید (هم به دیوار و هم قسمت پشت کاغذ دیواری). سپس توسط یک اسفنج مرطوب روی آن را بکشید تا درز چسبیده شود ( از سمت دیوار به سمت درز) و سپس از بالا به پایین قسمت های اضافه چسب را بردارید.برای از بین بردن حباب‌ها، یک خراش کوچک توسط نوک چاقو روی حباب ایجاد کنید. یک سرنگ مخصوص چسب را به داخل آن فرو کنید و کمی چسب بزنید و توسط یک اسفنج مرطوب اضافات چسب را پاک کنید و کاغذ دیواری را به طرف مقابل فشار دهید تا هوای داخل حباب خارج شود. از یک لبه صاف پلاستیکی استفاده کنید.


مترجم: پارمیس وطنی



دکوراسیون کارشیو


طراحی فروش اجرا

نشانی:اصفهان خیابان بزرگمهر هشت بهشت غربی حدفاصل گلزار و ملک نبش کوچه ۱۳

تلفن تماس:

09138375530

32736601_031



موضوعات: ديوار و سقف {کاغذ ديواري.رنگ...},
برچسب ها: تمیزکردن , کاغذدیوای , تعمیرکردن , تعمیر کاغذدیواری , روش , آموزش , راهنما ,
[ بازدید : 641 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 18 بهمن 1394 ] [ 13:01 ] [ پیمان حاجتی ]

[ ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]